យុទ្ធនាការយកភាពសង្ហារបស់អ្នកត្រលប់មកវិញ (Get Your Sexy Back) 2016 ត្រូវធ្វើឡើងកាលពីថ្ងៃទី៧ ធ្នូ នៅសណ្ឋាគារសុខា ដែលរៀបចំដោយស្រាបៀរ Heineken នៅកម្ពុជា សហការជាមួយក្រសួងព័ត៌មាន សហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា និងដៃគូផ្សេងៗ ដើម្បីជំរុញឲ្យមានការពិសាគ្រឿងស្រវឹងក្នុងកម្រិតល្មមអាចគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងប្រកបដោយទំនួលខុសត្រូវខ្ពស់នៅកម្ពុជា។
ភ្ញៀវកិត្តិយសក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ មាន ឯកឧត្តម ខៀវ កាញារិទ្ធ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងព័តមាន និងលោកជំទាវ ទេព រង្ស៊ី ឯកឧត្តម គីម រិទ្ធី អនុប្រធានសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា និងឯកឧត្ដម ហេង សុខគង់ រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងឧស្សាហកម្ម និងសិប្បកម្ម និងជាប្រធានសម្ព័ន្ធគ្រូពេទ្យសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា។
លោក Roland Bala នាយកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Heineken នៅកម្ពុជា ថ្លែងពន្យល់ពីសារៈសំខាន់នៃសកម្មភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនក្នុងការលើកកម្ពស់ការពិសាគ្រឿងស្រវឹងក្នុងស្មារតីទទួលខុសត្រូវ ដោយថា៖ "ស្រាបៀរ Heineken នៅកម្ពុជា ប្ដេជ្ញាដើរតួនាទីនាំមុខគេដើម្បីធានាថាផលិតផលរបស់យើងត្រូវបានប្រើប្រាស់ក្នុងកម្រិតល្មមអាចគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងប្រកបដោយទំនួលខុសត្រូវខ្ពស់។ នេះជាឆ្នាំទី៥ ដែល Heineken នៅកម្ពុជា ធ្វើការជាដៃគូជាមួយក្រសួងព័ត៌មាន ក្រសួងដឹកជញ្ជូន និងសហភាពសហព័ន្ធយុវជនកម្ពុជា និងភាគីពាក់ព័ន្ធផ្សេងៗដើម្បីបណ្ដុះទម្លាប់ពិសាគ្រឿងស្រវឹងក្នុងកម្រិតល្មមអាចគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងដោយទំនួលខុសត្រូវខ្ពស់"។
យុទ្ធនាការនេះ ត្រូវបានរៀបចំឡើងដំបូងកាលពីឆ្នាំ២០១១ ជាមួយខ្លឹមសារ «បើស្រវឹងសូមកុំបើកបរ» ហើយបានគាំទ្រសកម្មភាពស្រដៀងគ្នាជាបន្តបន្ទាប់ចាប់តាំងពីពេលនោះមក។ ឆ្នាំ២០១៣ យុទ្ធនាការមួយទៀត ត្រូវបានបង្កើតឡើង គឺកម្មវិធី «រាត្រីសំណើច» ដែលផ្ដល់ព័ត៌មាន និងចំណេះដឹងមានប្រយោជន៍ពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងក្នុងស្មារតីទទួលខុសត្រូវ។
លោក Bala បន្ថែមថា៖ "ចាប់ពីឆ្នាំ២០១៤ យើងបានចាប់ផ្ដើមយុទ្ធនាការ Get Your Sexy Back សំដៅលើយុវជន ពីព្រោះពួកគេមានអាយុក្មេង និងចង់រៀន។ ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរដោយមានការទទួលខុសត្រូវ Heineken នៅកម្ពុជា ចង់ឲ្យយុវជនប្រកាន់ភ្ជាប់ទម្លាប់ទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងក្នុងកម្រិតល្មមអាចគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងប្រកបដោយទំនួលខុសត្រូវខ្ពស់។ ឆ្នាំនេះ យើងកំពុងអនុវត្តគម្រោងផ្តួចផ្តើមថ្មីមួយ ដោយបង្កើតកម្មវិធីទូរសព្ទ "Get Your Sexy Back" សម្រាប់អ្នកប្រើស្មាតហ្វូនដោនឡូតពី App Store សម្រាប់ iPhone/iPad ឬពី Play Store សម្រាប់ Android"។
គោលបំណងនៃយុទ្ធនាការថ្មីនេះ គឺដើម្បីឲ្យយុវជនចូលរួមស្វែងយល់ពីផលវិបាកដែលបង្កគ្រោះថ្នាក់ពីការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងច្រើនលើសកម្រិត។ តាមរយៈយុទ្ធនាការនេះ Heineken នៅកម្ពុជា សង្ឃឹមថាយុវជនកម្ពុជាចៀសវាងការទទួលទានគ្រឿងស្រវឹងច្រើនលើសកម្រិត៕
ដោយ៖ សុផាត
0 comments :
Post a Comment